شناسهٔ خبر: 40489223 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استکبار جهانی در مقابل گفتمان امام(ره) به زانو در آمده

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت:انقلاب اسلامی ایران، انقلاب معنویت و آزادی و عدالت و توسعه با محوریت اسلام و خداوند است و امروز جهان در مسیر انقلاب اسلامی ایران گام برداشته و استکبار جهانی به اضمحلال کشیده شده اند و در برابر گفتمان امام راحل به زانو در آمده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عیسی سلیمانی با گرامیداشت سالگرد سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از پایه گذاری انقلاب اسلامی بدست امام راحل در صحنه مبارزه حضور و دفاع از ولایت آماده فداکاری بودند اظهار کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در دفاع از ولایت و مرجعیت انجام شود و این جرقه آغاز انقلاب اسلامی ملت ایران با دست خالی با طاغوتی ۲۵۰۰ ساله بوده است.
وی افزود: ملت ایران بر اساس باور‌های دینی و هدایت‌های پیامبر گونه امام راحل به میدان مبارزه با ظلم و طاغوتی آمدند و الگویی برای همه مستضعفین و ملت‌های مورد ظلم قرار گرفته شدند.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه امام راحل از ابتدای قیام خود خط مشی این قیام را تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) عنوان کرده و در این مسیر حرکت کردند گفت: گفتمان امام راحل مبتی بر اسلام ناب و قیام حسینی تعیین شد و بر همین مبنا ملت ایران حرکت کرده و به پیروزی رسیدند.
وی با بیان اینکه گفتمان امام راحل راهگشای دیروز، امروز و فردای این نظام و‌همه نظام‌های آزادی خواه و ملت‌های آزاده جهان است افزود: گفتمان امام مردم باوری و خداباوری و مبارزه با طاغوت و ظالم و تحقق عدالت و اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه سازی ظهور است و خلف صالح ایشان نیز در همین کسب. گام بر می‌دارد.
سلیمانی با تاکید بر نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و بویژه نسل جوان گفت: امام راحل در تمام سخنان خود به نسل جوان توجه ویژه‌ای داشت و مقام معظم رهبری نیز همین مسیر را دنبال می‌کنند چرا که موتور محرک انقلاب اسلامی جوانان هستند و این قشر در برابر تهدیدات و حملات دشمنان آسیب پذیرند و باید با بصیرت و معرفت افزایی این نسل را در راه امام راحل و انقلاب اسلامی مقاوم و مستحکم کرد.
وی گفتمان مقام معظم رهبری را در این بیش از سی سال تداوم راه و روش و گفتمان امام راحل عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این سال‌ها با تداوم مسیر امام خمینی (ره) مسیر انقلاب اسلامی را به درستی هدایت و در تحقق گفتمان امام در تحقق ظهور، تمدن بزرگ اسلامی را با بیانیه گام دوم انقلاب بنا نهادند و جوانان را در این مسیر همانان امام راحل پیشقدم و پیش قراول حرمت عنوان کردند.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب معنویت و آزادی و عدالت و توسعه با محوریت اسلام و خداوند است و امروز جهان در مسیر انقلاب اسلامی ایران گام برداشته و استکبار جهانی به اضمحلال کشیده شده اند و در برابر گفتمان امام راحل به زانو در آمده اند.

نظر شما