شناسهٔ خبر: 40485669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

جمکران؛

ویزیت رایگان زائران مشکوک به کرونا

مسئول دارالشفای حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی ۲۴ ساعته این مکان مقدس، گفت: زائران این مکان مقدس می‌توانند در صورت وجود هرگونه علائم غیرطبیعی به دارالشفا در مقابل باب المعصومه(سلام الله علیها) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علی بیگدلی با اشاره به بازگشایی این مکان مقدس و لزوم رعایت پروتکل‌های ابلاغ شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: خادمین مسجد مقدس جمکران استان قم تمامی تلاش خود را در ایجاد محیط معنوی امن و سلامت به کار بسته‌اند تا زائران بتوانند با آرامش خاطر در این مکان مقدس حضور یافته و به انجام امور عبادی بپردازند.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک و دستکش در هنگام ورود به مسجد جمکران برای تمامی زائران الزامی است و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مزمن هستند یا دچار ضعف عمومی سیستم بدن هستند حتی الامکان در این مرحله، از حضور در این مکان خودداری فرمایند.

مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران افزود: زائران این مکان مقدس می‌توانند در صورت وجود هرگونه علائم غیرطبیعی به دارالشفای حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در مقابل باب المعصومه(سلام الله علیها) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند.

دکتر بیگدلی ضمن تأکید بر خودداری زائران از بوسیدن و لمس درب‌های مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: به منظور پیشگیری از انتقال آلودگی، زائرین محترم می‌بایست وسایل شخصی موردنیاز از جمله چادر، جانماز، سجاده و کتاب دعا را به همراه آورده و حتما به صورت شخصی از آن استفاده کنند، همچنین برای رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی تقاضا می‌کنیم از ازدحام و تماس با فاصله نزدیک با سایر افراد خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساعات کاری دارالشفاء از ۷ لغایت ۲۴ است، ان شالله زائران بتوانند با رعایت تمام نکات فوق با آرامش و سلامت در این مکان مقدس حضور یابند و این رعایت اصول بهداشتی گامی برای بازگشایی کامل مسجد مقدس جمکران باشد.

نظر شما