شناسهٔ خبر: 40485289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ویزیت رایگان زائران مشکوک به کرونا در دارالشفای مسجد مقدس جمکران

مسئول دارالشفای حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی 24 ساعته این مکان مقدس، گفت: زائران این مکان مقدس می توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفا در مقابل باب المعصومه(سلام الله علیها) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، دکتر علی بیگدلی با اشاره به بازگشایی این مکان مقدس و لزوم رعایت پروتکلهای ابلاغ شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: خادمین مسجد مقدس جمکران تمامی تلاش خود را در ایجاد محیط معنوی امن و سلامت به کار بسته اند تا زائران بتوانند با آرامش خاطر در این مکان مقدس حضور یافته و به انجام امور عبادی بپردازند.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک و دستکش در هنگام ورود به مسجد مقدس جمکران برای تمامی زائران الزامی است و افرادی که دارای بیماریهای زمینه ای و مزمن هستند و یا دچار ضعف عمومی سیستم بدن میباشند حتی الامکان در این مرحله، از حضور در این مکان خودداری فرمایند.

مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران افزود: زائران این مکان مقدس می توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفای حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در مقابل باب المعصومه(سلام الله علیها) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند.

دکتر بیگدلی ضمن تأکید بر خودداری زائران از بوسیدن و لمس دربهای مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: به منظور پیشگیری از انتقال آلودگی، زائرین محترم میبایست وسایل شخصی مورد نیاز از جمله چادر، جانماز، سجاده و کتاب دعا را به همراه آورده و حتما به صورت شخصی از آن استفاده کنند، همچنین برای رعایت فاصله گذاری فیزیکی تقاضا میکنیم از ازدحام و تماس با فاصله نزدیک با سایر افراد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ساعات کاری دارالشفاء از ۷ لغایت ۲۴ است، خاطرنشان کرد: ان شالله زائران بتوانند با رعایت تمام نکات فوق با آرامش و سلامت در این مکان مقدس حضور یابند و این رعایت اصول بهداشتی گامی برای بازگشایی کامل مسجد مقدس جمکران باشد.

انتهای پیام

نظر شما