شناسهٔ خبر: 40432370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سلامتی تیم‌ تضمین شود بعد به فوتبال فکر می‌کنیم / تکذیب تعداد مبتلایان در باشگاه فولاد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد نیز با نتایجی که در نیم فصل دوم کسب کرد نشان داد که دست کم به دنبال سهمیه خواهد بود، اما این مهم به شرطی به دست می‌آید که ابتدا سلامتی مجموعه فولاد تضمین شده باشد سپس به فوتبال فکر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص آخرین وضعیت این تیم در اردوی آمادگی پیش از آغاز مجدد لیگ برتر، اظهار کرد: در حال حاضر اردوی تیم فولاد استمرار دارد و شرایط تیم خوب است.

وی در ادامه با بیان اینکه از صحبت‌های من مبنی بر تعداد مبتلایان باشگاه، افزود: رسانه‌ها تعداد مبتلا در باشگاه فولاد را به اشتباه پنج نفر عنوان کرده بودند که این تعداد صحیح نیست و تنها عضوی از تیم رسانه‌ای ما به این ویروس مبتلا شده است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به این موضوع که اردوی تیم فولاد تا ۲۰ خردادماه جاری در تهران ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: در خصوص از سرگیری مسابقات تابع دستور و تصمیم فدراسیون هستیم و مدیرعامل باشگاه فولاد نیز با درخواست دریافت تضمین در خصوص حفظ سلامت کل مجموعه تیم، مشکلی با این موضوع ندارد.

علوی ادامه داد: موضع باشگاه فولاد در این موضوع، بستگی به سلامت مردم و جامعه دارد و اگر از سرگیری لیگ در سلامت جامعه تأثیر سوء نداشته باشد، نسبت به شرکت در مسابقات مشکلی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: ما به همراه تیم‌هایی همچون صنعت نفت و پدیده به نوعی مدعی هستیم و تیم فولاد نیز با نتایجی که در نیم فصل دوم کسب کرد نشان داد که دست کم به دنبال سهمیه خواهد بود، اما این مهم به شرطی به دست می‌آید که ابتدا سلامتی ورزش و جامعه تضمین شده باشد سپس به فوتبال فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

 

نظر شما