شناسهٔ خبر: 40431712 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در یزد:

ستاد اجرایی فرمان امام شاخ تحریم‌های امریکا و استکبار را شکست/ مسئولان کاخ‌سفید توان تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارند

آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی گفت: در یکی دوسال اخیر فشارهای زیادی به مردم کشور وارد شد، اما با ورود نهادهای انقلابی بخشی ازاین مشکلات درحال مرتفع شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان این مطلب افزود: امروز دشمن تحریم و فشارها رابه حدی رسانده که خودشان اعتراف میکنند الان چیزی باقی نمانده که بخواهند بوسیله آن به ایران فشار بیاورند.

وی افزود: در سال‌های اخیر به سبب توطئه‌ها، فتنه و فشارهای دشمن و حوادث متعددی که در کشور رخ داد، فشار و آزار زیادی به مردم رسید، ازحوادثی مانند سیل و زلزله گرفته تا شیوع ویروس کرونا.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: حتی بسیاری از کارخانه‌ها ازسوی برخی افراد دست نشانده دشمن بصورت توطئه‌وار برای افزایش مشکلات کشور تعطیل شدند.

ناصری‌یزدی با بیان این مطلب که با ورود نهادهای انقلابی مانند سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از این مشکلات مرتفع شد، خاطرنشان کرد: یکی از نهادهایی که دراین سالها خدمات بسیاری به کشور کرده و جلوی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را گرفته ، ستاد اجرایی فرمان امام بوده است. ستاد اجرایی خیلی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند را احیا و به چرخه تولید بازگرداند و تعداد زیادی اشتغال جدید ایجاد کردند.

وی افزود: درعرصه مبارزه با کرونا هم که کشورهای بزرگی مثل امریکا، انگلیس و فرانسه برای تأمین نیازهای اساسی خود با چالش مواجه شده‌اند، ستاد اجرایی فرمان امام به میدان آمد و علاوه  بر تأمین چندهزار تخت و امکانات و اقلام درمانی، کشور را درحوزه تولید اقلام بهداشتی ضدکرونایی خودکفا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: تمام این موارد و پیشرفت‌ها سبب سرخوردگی و عصبانیت امریکایی‌ها شده و به همین دلیل اخیرا دو تن از مقامات کاخ سفید مطالب زشتی را در ارتباط با جمهوری اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام مطرح کردند که ناشی از عصبانیت و خشم آنهاست.

انتهای پیام/4127

نظر شما