شناسهٔ خبر: 40436885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در یزد:

مسئولان کاخ‌سفید توان تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارند

در یکی دوسال اخیر فشارهای زیادی به مردم کشور وارد شد، اما با ورود نهادهای انقلابی بخشی ازاین مشکلات درحال مرتفع شدن است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده، ولی فقیه در استان یزد با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز دشمن تحریم و فشار‌ها رابه حدی رسانده که خودشان اعتراف میکنند الان چیزی باقی نمانده که بخواهند بوسیله آن به ایران فشار بیاورند.

وی افزود: در سال‌های اخیر به سبب توطئه‌ها، فتنه و فشار‌های دشمن و حوادث متعددی که در کشور رخ داد، فشار و آزار زیادی به مردم رسید، ازحوادثی مانند سیل و زلزله گرفته تا شیوع ویروس کرونا.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: حتی بسیاری از کارخانه‌ها ازسوی برخی افراد دست نشانده دشمن بصورت توطئه‌وار برای افزایش مشکلات کشور تعطیل شدند.
ناصری‌یزدی با بیان این مطلب که با ورود نهاد‌های انقلابی مانند سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از این مشکلات مرتفع شد، خاطرنشان کرد: یکی از نهاد‌هایی که دراین سال‌ها خدمات بسیاری به کشور کرده و جلوی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را گرفته، ستاد اجرایی فرمان امام بوده است. ستاد اجرایی خیلی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند را احیا و به چرخه تولید بازگرداند و تعداد زیادی اشتغال جدید ایجاد کردند.

وی افزود: درعرصه مبارزه با کرونا هم که کشور‌های بزرگی مثل امریکا، انگلیس و فرانسه برای تأمین نیاز‌های اساسی خود با چالش مواجه شده‌اند، ستاد اجرایی فرمان امام به میدان آمد و علاوه بر تأمین چندهزار تخت و امکانات و اقلام درمانی، کشور را درحوزه تولید اقلام بهداشتی ضدکرونایی خودکفا کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: تمام این موارد و پیشرفت‌ها سبب سرخوردگی و عصبانیت امریکایی‌ها شده وبه همین دلیل اخیرا دو تن از مقامات کاخ سفید مطالب زشتی را در ارتباط با جمهوری اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام مطرح کردند که ناشی از عصبانیت و خشم آنهاست.

نظر شما