شناسهٔ خبر: 40406053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله شاهچراغی: وحدت نمایندگان استان سمنان در مجلس یازدهم حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر حفظ وحدت و انسجام نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی تا آخرین روز فعالیت مجلس یازدهم تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با نمایندگان چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر انسجام و همدلی بسیار خوبی بین نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و این رویه باید تقویت و حفظ شود.

وی افزود: بدون شک وحدت نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این استان بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه وحدت و انسجام نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در رشد و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف اثرگذار است اظهار داشت: نمایندگان استان چهار حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، دامغان و نیز حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی باید ارتباط و تعامل خوبی با امامان جمعه در شهرهای مختلف این استان داشته باشند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اهمیت تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه در شهرهای مختلف استان سمنان افزود: با توجه به اینکه ائمه جمعه امین مردم و محل مراجعه مردم از اقشار مختلف هستند؛ بنابراین ارتباط و‌ تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با امامان جمعه می‌تواند روند حل و فصل و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف را تسریع بخشد.

وی تأکید کرد: رفع مشکلات مردم باید در اولویت نخست نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: ارائه طرح و برنامه‌های خوب و اثرگذار از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس می‌تواند به رشد و توسعه روز افزون کشور و استان کمک کند.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: نمایندگان مردم در مجلس خادم مردم هستند و باید خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در مسیر رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/363/ ز

نظر شما