شناسهٔ خبر: 40405488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

۳۳۰هزار تن گندم در اراضی کشاورزی استان قزوین تولید می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری بیش از 330 هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان قزوین برداشت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، فاطمه خمسه در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین این سازمان انجام شد بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده ؛ پیش بینی می شود از این میزان گندم تولیدی درمزارع کشاورزی بیش از 220 هزار تن بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

 

به گفته وی ؛ درسال جاری بیش از۱۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه  ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس  راهور در مشارکت در امر پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی گفت: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون 5028 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک گذاری شده است.

 

خمسه افزود: بر اساس اطلاعات راهور؛  از این میزان 2725 دستگاه ماشین آلات کشاورزی تا پایان سال گذشته پلاک گذاری شده است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: در حال حاضر 4896 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان فاقد پلاک هستند که تا پایان سال جاری پلاک گذاری خواهند شد.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی گفت : از هر گونه تغییر کاربری ازارضی کشاورزی و باغی جلوگیری می شود.

 

خمسه از همکاری و تعامل خوب اداره کل دادگستری و نیروی انتظامی در صیانت از اراضی کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار گفت: توسعه زیر بنایی استان با حضور موثر نیروی انتظامی امکانپذیر است.

 

حاجیان در ادامه بر همکاری، تعامل و مشاکرت نیروی انتظامی با دستگاههای اجرای به ویژه جهادکشاورزی در زمینه امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی تاکید کرد .

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

نظر شما