شناسهٔ خبر: 40400271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک تا پایان امسال در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیش از چهار هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان تا پایان امسال پلاک گذاری می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در دیدار با حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۸۹۶ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک ندارند که تا پایان امسال پلاک گذاری خواهند شد.

خمسه افزود: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون پنج هزار و ۲۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک گذاری شده است.

او اضافه کرد: بر اساس اطلاعات راهور؛ از این میزان دو هزار و ۷۲۵ دستگاه ماشین آلات کشاورزی تا پایان سال گذشته پلاک گذاری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۵۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری بیش از ۳۳۰ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان قزوین برداشت شود.

خمسه افزود: با برنامه ریزی انجام شده؛ پیش بینی می‌شود از این میزان گندم تولیدی درمزارع کشاورزی بیش از ۲۲۰ هزار تن بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

او در ادامه با اشاره به لزوم حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی گفت: از هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی جلوگیری می‌شود.

خمسه از همکاری و تعامل خوب اداره کل دادگستری و نیروی انتظامی در صیانت از اراضی کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار گفت: توسعه زیر بنایی استان با حضور موثر نیروی انتظامی امکانپذیر است.

حاجیان در ادامه بر همکاری، تعامل و مشاکرت نیروی انتظامی با دستگاه‌های اجرای به ویژه جهادکشاورزی در زمینه امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

نظر شما