شناسهٔ خبر: 40371779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس فدراسیون تکواندو: آذربایجان‌شرقی از قطب‌های تکواندو کشور است

تبریز- ایرنا- رییس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی از ژن‌های خوب تکواندو کشور هستند و این استان چهره‌های ارزشمندی را در این رشته ورزشی تحویل جامعه ورزش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی آذربایجان شرقی افزود: هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی یکی از بهترین های کشور است.

وی اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به تکواندوکاران و میرهاشم حسینی که در المپیک حضور خواهد داشت، عنایت ویژه ای دارد.

پولادگر اضافه کرد: در المپیک، میرهاشم حسینی نماینده کشورمان در برابر جهان خواهد بود و او برای همه ما با کسب مدال المپیک، افتخار آفرین خواهد بود.

وی عنوان کرد: در موضوع کسب سهمیه المپیک توسط میرهاشم حسینی شاهد بودیم که دولت انگلیس زشت ترین روش برای مبارزه را انتخاب کرد و بهترین تکواندوکاران ما نتوانستند ویزا بگیرند؛ از تیم ۸ نفره ما ۴ نفر توانستند حضور واقعی داشته باشند و بعد از ۲۰ سال که بر روی سکوی اول بودیم به این روش زشت پایین آمدیم و این تفکر، پلیدی دولت انگلیس را نشان داد.

وی تاکید کرد: بچه های تکواندو، سرمایه واقعی ما هستند و با اینکه این فرصت از میرهاشم حسینی گرفته شد، ولی او امیدش برای کسب سهمیه را از دست نداد و بالاخره سهمیه المپیک را گرفت و این، تمام دارایی ماست که با وجود تحریم ها در همه زمینه ها به صورت توانمند حضور داریم.

رییس فدراسیون تکواندو کشور بیان کرد: آقای رنجبرپور به عنوان رییس هیات تکواندوی آذربایجان شرقی کارهای ارزشمندی در ۴ سال گذشته انجام داده و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشته که قابل تقدیر است.

پولادگر با اشاره به اینکه خوب است کمپ های کوچک تیم های استانی تشکیل و مدیریت شود، اظهار کرد: استاندار محترم آذربایجان شرقی به این موضوع رغبت دارند و امیدوارم با پیگیری های لازم از سوی هیات تکواندوی استان، حمایت‌های بیشتری جلب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع اضافه کرد: از زحمات آقای پولادگر در خصوص فائق آمدن بر تیم ملی تکواندو کره جنوبی که خاستگاه این ورزش است، قدردانی می کنم که تمام تلاش شان را برای ارتقای جایگاه جهانی فدراسیون تکواندو به کار بسته است.

ایوب بهتاج عنوان کرد: با کمک فدراسیون و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ‌تیم تکواندو استان آذربایجان شرقی توانست قهرمان مسابقات کشوری شود.

در مجمع انتخاباتی امروز هیات تکواندوی آذربایجان شرقی، جعفر رنجبرپور برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار این هیات انتخاب شد. 

رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با سفر به تبریز با محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی دیدار و در مورد توسعه ورزش تکواندو در استان و جلب حمایت های لازم برای این توسعه گفتگو کرد.

نظر شما