شناسهٔ خبر: 40374126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس فدراسیون تکواندو:

تکواندو آذربایجان‌شرقی عملکرد خوبی داشته است

تبریز- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هیأت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی یکی از بهترین هیأت‌های تکواندو کشور بوده و عملکرد خوبی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع هیأت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و با حضور آرش فرهادیان رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو کشور و شرکت اعضای مجمع روز در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به تکواندوکاران و میرهاشم حسینی که در المپیک حضور خواهد داشت عنایت ویژه‌ای دارد.

پولادگر ادامه داد: در المپیک، میرهاشم حسینی نماینده کشورمان در برابر جهان خواهد بود و حسینی برای همه ما با کسب مدال المپیک افتخار آفرین خواهد بود.

وی گفت: در موضوع کسب سهمیه المپیک توسط میرهاشم شاهد بودیم که دولت انگلیس زشت‌ترین روش برای مبارزه را انتخاب کرد و بهترین تکواندوکاران ما نتوانستند ویزا بگیرند و از تیم ۸ نفره ما ۴ نفر توانستند حضور واقعی داشته باشند و بعد از ۲۰ سال که بر روی سکوی اول بودیم به این روش زشت پایین آمدیم و این تفکر، پلیدی دولت انگلیس را نشان داد.

رئیس مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: بچه‌های تکواندو، سرمایه واقعی ما هستند و با اینکه این فرصت از میرهاشم گرفته شد ولی امیدش برای کسب سهمیه را از دست نداد و بالاخره سهمیه المپیک را گرفت و این، تمام دارایی ماست که با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها به صورت توانمند حضور داریم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور در ادامه گفت: رنجبرپور کارهای ارزشمندی در ۴ سال گذشته انجام داده است و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشته است که قابل تقدیر است.

او افزود: کمپ‌های کوچک تیم‌های استانی خیلی خوب است که تشکیل و مدیریت شود و استاندار آذربایجان‌شرقی نیز برای این موضوع رغبت دارند و امیدوارم با پیگیری‌های لازم از سوی هیأت، حمایت‌های بیشتری جلب شود.

نظر شما