شناسهٔ خبر: 40355143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرحله سوم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» سپاه در کردستان اجرایی شد

مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی سنندج اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «کمک‌های مومنانه» سپاه بیت‌المقدس ویژه کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در پی فرمایش مقام معظم رهبری همچنان با قوت ادامه داشته و سبزپوشان در این روزهای سخت کرونایی و گرمای طاقت فرسا، علاوه‌بر تأمین امنیت مردم، با این کمک‌های بی‌منت خود، لبخند و امید به زندگی را به مردم نیازمند مناطق محروم کردستان هدیه می‌دهند.

به‌دنبال برگزاری مرحله نخست و دوم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» سپاه بیت‌المقدس استان، مرحله سوم این رزمایش عصر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امام جمعه سنندج و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی این شهر اجرا شد.

در نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس، 15 هزار و 170 بسته معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، خرما، ماکارونی و رب گوجه‌فرنگی به ارزش 4 میلیارد و 551 میلیون تومان در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد.

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس نیز 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان توزیع شد.

در مرحله سوم نیز 15 هزار بسته معیشتی شامل 150 تن برنج، روغن مایع و چندقلم اقلام خوراکی میان نیازمندان کردستانی توزیع شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در سراسر استان راه‌اندازی و افراد شناسایی شده نیازمندان واقعی هستند.

سردار سیدصادق حسینی افزود: در مجموع سه مرحله 38 هزار و 670 بسته معیشتی میان نیازمندان کردستانی توزیع شده است.

انتهای پیام/481/ ز

نظر شما