شناسهٔ خبر: 40353447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان کردستانی آغاز شد

سنندج - ایرنا - توزیع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان کردستانی توسط سپاه بیت‌المقدس در قالب مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان روز چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: این بسته‌ها شامل شامل ۱۵۰ تن برنج، روغن مایع و چندقلم اقلام خوراکی بوده و توسط سپاه و خیرین جمع‌آوری شده است.

سیدصادق حسینی با بیان اینکه تاکنون در قالب کمک‌های مومنانه سپاه ۳۸ هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی میان نیازمندان کردستانی توزیع شده است، اضافه کرد: در مجموع ارزش کمک‌های مومنانه و جهیزیه‌های اهدایی سپاه ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ضمن قدردانی از رسانه‌های استان در انعکاس توزیع کمک‌های معیشتی دستگاه‌های مختلف، یادآور شد: کمک‌های مومنانه سپاه بیت‌المقدس در راستای تبعیت و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اجرا شده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه سپاه هیچگاه از مردم جدا نبوده و در همه شرایط در کنار مردم هستیم، تاکید کرد: سپاه در کنار توزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان، از امنیت مردم پاسداری کرده و اجازه نخواهد دشمنان خدشه‌ای به مرزها و استقلال این کشور وارد کنند.
در این برنامه همچنین از تلاش‌های مدافعان سلامت با اهدای لوح، تقدیر شد.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۴۱۵۹۱ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند، تعداد کل قربانیان به ۷۵۶۴ نفر رسیده است و ۱۱۱۱۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.


نظر شما