شناسهٔ خبر: 40310181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

جزئیات نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی تهران

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از سیستم نوبت‌دهی برخط زمان انتظار خود برای دریافت خدمات را کاهش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در تشریح آخرین وضعیت تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز معاینه فنی خودروها با اشاره به این نکته که در حال حاضر نزدیک به ۷ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند، گفت: میزان مراجعه شهروندان به برخی از مراکز معاینه فنی بیشتر از سایر مراکز است اما باید تاکید کنم در مراکز پرمراجعه نیز ساعت انتظار دریافت خدمات کمتر از یک ساعت و نیم است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تاکید بر این نکته که شهروندان می‌توانند با استفاده از سامانه نوبت‌دهی برخط مدت زمان انتظار خود برای دریافت خدمات معاینه فنی را به کمترین میزان برسانند، افزود: در کنار استفاده از سامانه نوبت‌دهی برخط، شهروندان می‌توانند با مراجعه به مراکزی مانند چمران، شقایق و الغدیر (مراکز جنوب تهران) در کمترین زمان ممکن خدمات مربوط به خودرو خود را دریافت کنند.

مقدم در پاسخ به این سوال که نوبت‌دهی برخط در کدام یک از مراکز معاینه فنی امکان‌پذیر است، گفت: استفاده از سرویس نوبت‌دهی برخط در مراکزی چون بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، آبشناسان، چمران و دماوند برای شهروندان امکان‌پذیر است و تاکید من این است که برای مدیریت هر چه بهتر زمان شهروندان، پیش از مراجعه به مراکز معاینه فنی از سرویس نوبت‌دهی برخط استفاده کنند.

او با تاکید به رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در مراکز معاینه فنی، گفت: ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای هر خودرو از سوی کارکنان، اجرای فاصله‌گذاری در محل‌های استقرار شهروندان و ارسال پیامک آموزشی و آگاهی‌بخشی به شهروندان از جمله اقدام‌هایی است که برای حفظ سلامت مراجعان و کارکنان به شکل جدی دنبال می‌شود.

نظر شما