شناسهٔ خبر: 40305556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان:

برگزاری رزمایش همدلی در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از برگزاری رزمایش همدلی در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد خبر داد و گفت: در این رزمایش 70 پک غذایی توسط طلاب بین نیازمندان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در خرم آباد، بیان داشت: رزمایش همدلی و احسان با همکاری ستاد فرمان امام(ره) در مرکز تخصصی زینبییه(س) برگزار شد.

وی افزود: حدود ۷۰ پک کامل غذایی شامل «برنج، روغن، مرغ و ...» بین نیازمندان شناسایی شده توسط طلاب جهادی، توزیع شده است.

عزیزی یادآور شد: این رزمایش که با حضور مسؤولان بسیج استانی، حوزه برادران و طلاب جهادی برگزار شد. رزمایش همدلی و احسان فرصتی برای کمک به نیازمندان و برداشتن باری از دوش این خانواده ها است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: باید رزمایش همدلی ادامه یابد و از این فرصت ها برای یاری رساندن به خانواده های بی بضاعت و تقویت همدلی و احسان در جامعه بهره مند شد.

وی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب خواهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: این فعالت ها همچنان ادامه دارد و طلاب همه مدارس علمیه استان هر کدام به صورت جداگانه اقداماتی جهادی در خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند.

عزیزی خاطرنشان کرد: طلاب مبلغ حوزه همواره در فضای مجازی در حال انجام فعالیت های تبلیغی و عمل به رسالت تبلیغی خویش برای تقویت معنویت، ارتقای اخلاق در جامعه، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و دیگر مباحث تبلیغی هستند./9451/ت310/ف

نظر شما