شناسهٔ خبر: 66608959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار برای شهادت جانباز سرافراز "سیدمرتضی حسینی"

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در پیامی مشترک شهادت جانباز سرافراز "سیدمرتضی حسینی" را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار؛  ایرج گلینی و حجت الاسلام روح الله تیموریان؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در پیامی مشترک شهادت جانباز ۷۰ درصد سید مرتضی حسینی را تسلیت گفتند.


متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.
آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.
خبر شهادت جانباز صبور و فقید این دیار سردار سیدمرتضی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد.
این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.
اینجانبان ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور شهرستان گرمسار تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.
گفتنی است شهید سردار سیدمرتضی حسینی ۱۳۳۸/۰۳/۱۰ متولد شد و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل ۱۳۶۳/۱۲/۲۵ در منطقه جنوب به درجه رفیع جانبازی نائل و بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر جانباز شد که روز گذشته پس از تحمل ۴۰ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ پاسدار ایرج گلینی
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار

حجت الاسلام روح الله تیموریان
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار

نظر شما