شناسهٔ خبر: 40302223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولید ماسک به همت ۲۵ خیاط بسیجی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان از تولید ماسک به همت ۲۵ خیاط بسیجی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سلیمی دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: با توجه به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی در شهرستان سیرجان و حضور دانشجویان متخصص، جوان، پرانگیزه، جهادی و انقلابی، در رفع کمبود‌های ماسک این مجموعه بخشی از مشکل کمبود را برطرف و امروز هم شاهد توزیع تولیدات کارگاه بین قشر‌های نیازمند هستیم.

او با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و اولویت قراردادن حفظ سلامت افراد حاضر در کارگاه افزود: حدودا ۲۵ نفر خیاط بسیجی ثابت در شیفت‌های مختلف در طی روز از صبح تا عصر در کارگاه تولیدی مجزا، ضدعفونی شده و با لحاظ همه موارد بهداشتی حضور داشتند و دو نوع مختلف از انواع ماسک در کارگاه تولید شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان همچنین از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بسیج دانشجویی همزمان با عید فطر خبرداد و گفت: در این مرحله توزیع ۱۰۰ بسته کمک‌های مومنانه بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله اول هم که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شد، ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

سلیمی‌دریابیگی عنوان کرد: ارزش ریالی بسته‌های کمک مومنانه در هر مرحله ۳۰۰ میلیون ریال که شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، شکرو مایع ظرفشویی بود.

انتهای پیام/ی

نظر شما