شناسهٔ خبر: 4026284 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارائه خدمات بیمه ای توسط اپراتور دوم از طریق تلفن همراه

تهران - ایرنا - اولین سامانه بیمه سفر نوروزی مبتنی بر تلفن همراه با مشارکت اپراتور دوم به شرکت بیمه ایران راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اپراتور دوم با امضای تفاهم نامه ای با شرکت بیمه ایران، اقدام به راه اندازی پوشش بیمه ای از طریق تلفن همراه کرد.

براساس این طرح که برای نخستین بار در کشور به مرحله اجرا گذاشته شده تمام مشترکان کارت های ایرانسل می توانند در نوروز 94 تنها با پرداخت یک هزار و 820 تومان شامل هزینه بیمه نامه و تراکنش بیمه نامه حوادث نوروزی خود را فعال کنند.

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل در این مراسم گفت: طی 9 سالی که از ارائه خدمات این شرکت می گذرد همواره تلاش داشتیم تا در ارائه سرویس های مختلف پیشتاز باشیم و این پیشگامی را که با مشارکت بیمه ایران صورت گرفته به مردم تبریک می گویم.

محمد حیدری معاون شرکت بیمه ایران نیز افزود: بیمه ایران با هدف توسعه فرهنگ بیمه و بهره مندی مردم از مزایای آن با حرکت فروش خدمات بیمه ای از کانال های فناوری جدید با شرکت ایرانسل وارد گفت و گو شد تا بستر فروش الکترونیکی و دسترسی آسان برای مردم را فراهم کند.

وی افزود: بیمه حوادث انفرادی تعیین شده از 25 اسفند سال جاری تا 25 فروردین 94 با پوشش بیمه ای یکصد میلیون ریال تعیین شده که مشترکین می توانند برای خود و اعضای خانواده شان نسبت به خرید بیمه نامه اقدام کنند.

اقتصام(3)1053/9132**1558

نظر شما