شناسهٔ خبر: 40094923 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| ارزیابی اساتید دانشگاه آزاد باعث رشد کیفی آموزش مجازی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمرکز این دانشگاه برای افزایش کیفیت آموزش مجازی بر روی 3 مقوله مهارت پذیری دانشجویان، مهارت آموزش دهی اساتید و بهبود زیر ساخت اینترنت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به کلاس‌های مجازی » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره موضوع اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به کلاس‌های مجازی  گفت: در مدت شیوع ویروس کرونا به یکباره آموزش عالی دنیا تغییر جهت داد و به سمت آموزش مجازی رفت که این اتفاق  با ضعف های این نوع آموزش همراه است که دانشگاه آزاد برای افزایش کیفیت آموزش مجازی دانشجویان در سطح کشور بر روی ۳ موضوع مهارت دانش پذیری دانشجو ، مهارت آموزش دهی اساتید و زیر ساخت اینترنت تمرکز دارد.

*رشد نسبی کیفیت آموزش مجازی در دانشگاه آزاد نسبت به ماه های پایانی سال گذشته

وی افزود: کیفیت آموزش مجازی در دانشگاه آزاد نسبت به ماه های پایانی سال گذشته با توجه به ارزیابی که از اساتید داشته ایم با رشد نسبی خوبی همراه بوده است اما همچنان باید این رشد از لحاظ کیفی افزایش یابد چراکه خودمان هنوز از کیفیت آموزش مجازی دانشجویان راضی نیستیم.

طهرانچی تصریح کرد:در حال حاضر همانگونه که صنایع کشور برای پیشگیری و رفع بیماری کرونا به کمک مردم آمدند صنعت آموزش کشور هم باید تغییر ریل خود را به سمت مقابله با این گونه حوادث با توجه به آموزش مجازی انجام دهد.

وی ادامه داد: آموزش مجازی مسیر جدیدی است که اکنون با اتکا بر آن در حال حرکت هستیم و باید هر روز نسبت به روز قبل از لحاظ کیفی بهتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما