شناسهٔ خبر: 40031719 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس فراکسیون مقاومت لبنان اعلام کرد؛

وحشت صهيونيستها از قدرت حزب الله

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رژیم صهیونیستی به رغم هر آن چه که امروز رخ می‌دهد در رعب و وحشت از توسعه و پیشرفت روز افزون قدرت و توانمندی حزب الله به سر می‌برد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد رعد رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اعلام کرد، ماموریت خودکار و ذاتی جنبش حزب الله پس از آزاد سازی خاک لبنان در سال 2000، حفظ ارزش‌ها بود و امروز وظیفه آن مقاومت در برابر این موج عظیم از فشار‌ها است و این مقاومت در حد خود نوعی پیروزی است.
به نوشته پایگاه اینترنتی «النشره»، محمد رعد گفت چالش امروز در حال گسترش است و با هدف قرار دادن محیط مقاومت و فشار بر آن از طریق تحریم مالی و اقتصادی و همچنین تلاش برای خشکاندن منابع مالی و منابع تقویت آن برای مقابله با دشمنان صورت می‌گیرد.
رعد افزود رژیم صهیونیستی به رغم هر آن چه که امروز رخ می‌دهد در رعب و وحشت از توسعه و پیشرفت روز افزون قدرت و توانمندی حزب الله به سر می‌برد. مقاومت غافل نیست و این رژیم اشغالگر هرگز نخواهد توانست معادله توازن وحشت را برهم بزند.
وی اظهار داشت گروه‌های زیادی از منابع قدرت اکنون در دولت وجود دارند و از همان آغاز ما اعلام کردیم که این دولت هیچ شباهتی به گروه سیاسی ما ندارد، ولی برای همکاری با آن آمادگی داریم. برخی از گروه‌هایی که با طرح اقتصادی کابینه موافقت کردند به مذاکرات بعبدا رفتند و این طرح به طور مفصل بررسی شد.
وی تاکید کرد اگر فروپاشی کشور و نابودی آن با هدف نابودی حزب الله صورت می‌گیرد این فاجعه و مصیبتی بزرگ است، اما اگر هدف از آن، خلع و سلب برگ (برنده) از حزب الله است که من به وضوح اعلام می‌کنم هیچ کسی هرگز نخواهد توانست هیچ برگه‌ای را از دست حزب الله بگیرد.

نظر شما