شناسهٔ خبر: 39545890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه خدمات غیرحضوری به کودکان کم‌‌شنوا تا پایان اردیبهشت

با توجه به بحران کرونا و ضرورت حفظ سلامت مددجویانی که کاشت حلزون شنوایی برای آن‌‌ها انجام شده است، رفع نیاز متقاضیان تحت پوشش بنیاد بخشش تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به شکل غیر حضوری صورت می‌پذیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بنیاد «بخشش» در نظر دارد با توجه به بحران کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، حفظ بهداشت محیط کار و رعایت سلامت متخصصین مراکز کاشت حلزون شنوایی کشور و نیز مددجویانی که کاشت حلزون شنوایی انجام داده‌‌اند، رفع نیاز متقاضیان تحت پوشش بخشش را تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری با روش کارشناسی از راه دور توسط مدیران و متخصصین فنی مراکز به شکل غیر حضوری انجام دهد.

این اقدام با توجه به لزوم ادامه پشتیبانی، تامین قطعات، تعمیر پروتزهای شنوایی مددجویان و بیماران نیازمند مساعدت، به منظور پیشگیری از حضور فیزیکی بیماران در مراکز و تامین قطعات و حمایت‌های پس از کاشت، با هماهنگی مراکز کاشت شنوایی کشور و شرکت‌های تامین کننده قطعات و پروتزهای شنوایی انجام می‌‌شود.

این اقدام موجب خواهد شد تا از یک سو کودکان کاشت شده، به ویژه دانش‌آموزان با معضل ناشنوایی مواجه نشوند و از سوی دیگر تأمین قطعات آنان با حداقل آسیب‌های جسمی و روحی میسر شود.

در صورت نیاز اعتبار این دستورالعمل، از سوی بخشش تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما