شناسهٔ خبر: 39527447 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

امتحانات دانشگاه‌های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی گفت : نحوه برگزاری امتحانات ترم دانشگاه های غیر انتفاعی به صورت حضوری یا مجازی در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا است .

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی با اشاره به اینکه امتحانات دانشگاه های غیر انتفاعی در انتظار تصمیم ستادملی کرونا است، گفت: دانشگاه های غیر انتفاعی در سراسر کشور آمادگی لازم را برای برگزاری امتحانات پایان ترم به هر ۲ صورت حضوری و مجازی را دارد اما بر اساس ابلاغیه وزارت علوم منتظر اعلام ستاد ملی کرونا برای تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری امتحانات هستیم.

تا اطلاع ثانوی باید منتظر تصمیمات بمانیم
وی افزود: اگر ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری حضوری امتحانات را بدهد این آمادگی برای برگزاری آزمون وجود دارد و با رعایت موارد و توصیه های بهداشتی نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد این در حالی است که هیچ گونه اظهار نظری در این باره انجام نشده است و تا اطلاع ثانوی باید منتظر تصمیمات بمانیم.

براساس امکانات دانشگاه ارزشیابی دانشجویان انجام خواهد شد
آهون منش تصریح کرد: در صورتی که شرایط برگزاری امتحانات پایان ترم از سوی ستاد ملی کرونا منفی اعلام شود براساس امکانات موجود و ظرفیت های دانشگاه ها ارزشیابی دانشجویان انجام خواهد شد.

نظر شما