شناسهٔ خبر: 39463663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تغییر شرایط سنی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

شرایط سنی آزمون استخدامی نیروهای قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دفترچه راهنمای ثبت‌نام تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت شده است.

بر این اساس، داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اصلاحیه و فراهم آوردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امرروز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز می شود و تا روز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد. آزمون در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و ۳۰۰ نفر از تمامی استان‌ها جذب خواهند شد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز پنجشنبه اعلام کرده بود که داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا از جمله شرایط عمومی داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون است.

نظر شما