شناسهٔ خبر: 3935443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مجید جلالی: تعطیلات لیگ به نفع هیچ تیمی نیست

نسیم

سرمربی سایپا در گفتگو با «نسیم» افزود: سعی کردیم در این ۱۵ روز تمرینات متنوعی را انجام بدهیم تا تیم ما آسیب نبیند/ در دو بازی آینده‌مان برابر ذوب‌آهن و ملوان با دو تیم اوج گرفته بازی داریم و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم

صاحب‌خبر -

مجید جلالی در مورد تعطیلی 15 روزه لیگ و شرایط سایپا در این تعطیلی‌ها به «نسیم» گفت: اول این را باید بگویم که این تعطیلی‌ها به نفع هیچ تیمی نیست و دراین مساله تردیدی وجود ندارد. به هرحال برنامه همه تیم‌ها به هم می‌خورد. اما ما تلاش کرده‌ایم در این مدت تمرینات خوبی را پشت سربرگذاریم. بچه ها خیلی با انگیزه در تمرینات کار کرده اند و به ادامه بازی‌ها امیدوار هستیم.

او در مورد دو بازی پیش روی تیمش برابر ذوب آهن و ملوان هم گفت: ما با دو تیمی بازی داریم که هر دو اوج گرفته اند و شرایط خوبی دارند. اما ما هم برنامه ریزی کرده‌ایم و برای بازی با ذوب آهن و ملوان نقشه کشیده ایم و می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

سرمربی سایپا در پایان گفت: ذوب آهن بی تردید یکی از بهترین رقیبان ما در این فصل است و در این موضوع تردیدی وجود ندارد. این تیم خیلی روش های متنوعی برای رسیدن به دروازه حریفان دارد و این کار هر حریفی را سخت می‌کند. با این حال ما هم می دانیم که چطور می خواهیم در زمین بازی کنیم و فکر می‌کنم یک بازی تاکتیکی را برابر ذوب آهن برگزار خواهیم کرد. این بازی می‌تواند یکی از تاکتیکی ترین بازی های لیگ برتر بشود.
 

نظر شما