شناسهٔ خبر: 3934426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

لاریجانی: همنوا کردن نمایندگان مجلس با نتانیاهو قیاس مع‌الفارق و دور از انصاف است

نسیم

رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: شاید در تاکتیک مذاکرات اختلافاتی در کشور باشد ولی ما "ولی" داریم/ اگر آمریکا می‌خواهد فرزند ناخلف خود را روی ویلچر ببیند اقدام نظامی بکند‬

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علی لاریجانی، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور اظهار داشت: حضرت زهرا(س) می‌فرمایند که شیعیان ما اهل بهشت هستند. صرف دوستی در معیار زهرای اطهر در دوستی با اهل بیت کفایت نمی‌کند.

وی همچنین گفت: اخیرا شعبده بازی‌های در برنامه هسته‎ای ایران رخ داده است. حضور نتانیاهو در کنگره نشان از شویی است که نشان می دهد کنگره در اختیار یک رژیم غاصب است‬.

لاریجانی همچنین گفت: اضطراب عجیبی در اسرائیل بوجود آمده است‬. ‫نتانیاهو باید نگران باشد که قدرت این رژیم در این سه دهه رو به افول است‬. ‫هراس اصلی اسرائیل نفوذ تفکر انقلاب در منطقه و دنیا است‬.

رئیس مجلس ادامه داد: حرف‌های نتانیاهو مانند زن بدکاره‌ای است که وقتی وارد شهری شد دامن به سر گرفت وقتی گفتند چه میکنی گفت کسی اینجا عفیف نیست‬. ‫ادعاهای اخیر نتانیاهو درستی حرف‌های امام راحل را نشان می‌دهد که اسرائیل یک غده سرطانی است‬. اگر آمریکا می‌خواهد فرزند ناخلف خود را روی ویلچر ببیند اقدام نظامی بکند‬ تا پاسخ کوبنده و همه جانبه نیروهای نظامی را ببیند‬.

لاریجانی گفت: آمریکا چند بار از ایران مکررا درخواست مذاکره داشته و حتی عمان را واسطه مذاکره کردند ولی این سخن پراکنی که تحریم‌ها ایران را به پای میز مذاکرات کشانده حرف بیخودی بیش نیست‬. شاید در تاکتیک مذاکرات اختلافاتی در کشور باشد ولی ما "ولی" داریم و چارچوب‌ها را ایشان مشخص می‌کند‬. هماهنگی همراه با صلابت دقیقا در برابر اقدامات سخیف آمریکا و اسرائیل است.

وی ادامه داد: اگر نگرانی هم در نمایندگان وجود دارد به خاطر دستاوردهایی است که نظام بدست آورده و همنوا کردن نمایندگان با نتانیاهو قیاس مع‌الفارق و بی انصافی است‬.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وزرا دو بار حرف از وجود پول های خلاف در انتخابات اخیر خبر داده است. گرد و مبهم حرف زدن در مورد ورود پول‌های خلاف به انتخابات کار ناشاستی است‬. اگر می‌دانند بگویند که با چه پول‌هایی به قدرت رسیده‌اند‬.

نظر شما