شناسهٔ خبر: 39271379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی یکسال گذشته صورت گرفت؛

رسیدگی به بیش از ۱۶ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان طی سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال گذشته متخلفین بیش از یک هزار میلیارد ریال توسط تعزیرات حکومتی همدان محکوم شدند، گفت: تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی، نسبت به برگزاری گشت‌های مشترک با مراجع نظارتی در طرح‌های مختلف نیز اقدام کرده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در سال گذشته تعداد ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده تخلفات اقتصادی وارد تعزیرات حکومتی استان همدان شده و تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ فقره توسط شعب ویژه رسیدگی و مختومه شده که بیانگر عملکرد بیش از ۱۰۰ درصدی این اداره کل است.

وی ادامه داد: از این پرونده‌ها تعداد ۱۳ هزار و ۳۷۴ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، تعداد یک هزار و ۵۹۱ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد یک هزار و ۴۲۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

حسن پور عنوان کرد: متهمان در مجموع یک هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۸۹۳ هزار و۳۶۲ ریال جریمه شدند.

وی یاداور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان شعار ا م س ا ل (جهش تولید) را سرلوحه کار خود قرار داده و ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی درجهت پیشگیری از تخلفات اقتصادی و رسیدگی فوری به پرونده‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

نظر شما