شناسهٔ خبر: 66462892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار زنجان: ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه با همکاری گروه‌های جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی گروه جهادی الکفیل و هلال احمر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، افزود: فرصت خوبی فراهم شده تا همه دستگاه های خدمات رسان و امدادرسان در حوزه محرومیت زدایی، امکانات خود را در کنار هم قرار دهند و نمونه کاملی از هم افزایی بین دستگاهی و بین بخشی را در خدمت به مردم شاهد باشیم.

وی یادآوری کرد: در این اردوی درمانی و امدادی برنامه های خوبی برای مراجعه کنندگان پیش بینی شده است و گروه های جهادی استان، خیریه ها، پزشکان، جمعیت هلال احمر و داوطلبان این مجموعه با روحیه جهادی در حال ارائه خدمات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: بیشتر ارائه خدمات این اردو در حوزه دندانپزشکی، چشم پزشکی، معاینات عمومی و جراحی های دیگر بوده که امکانات علوم پزشکی نیز بسیج شده است.

رفیعی اظهار داشت: دارو و بسیاری از خدمات دیگر توسط هلال احمر در خدمات‌ جهادی برای مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می شود که همه اینها کمک خواهد کرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد و در راستای تحقق عدالت و محرومیت زدایی بسیار موثر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: حضور جمعیت هلال احمر، داوطلبان آن و کمیته امداد در خدمات جهادی الکفیل پر رنگ است که امید داریم زمینه ای باشد تا در طول سال اقدامات مشابهی را داشته باشیم.

با همکاری مشترک قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر زنجان، ۱۱۰ دندانپزشک و ۲۰۰ دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی و داروهای مورد نیاز مراجعه کنندگان را رایگان ارایه می کنند.

از ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

بیمارستان درمان و توانبخشی هلال‌ احمر در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که در این بیمارستان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به مراجعان از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

در این مدت، پزشکان عمومی و متخصص کودکان، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه چشم در بیمارستان درمان و توانبخشی، بیماران نیازمند را رایگان معاینه می کنند.

نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی نیز رایگان معاینه می شوند.

نظر شما