شناسهٔ خبر: 39260034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل استاندارد همدان خبر داد

انجام ۲۲۷۷ مورد بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در سال گذشته ۲۲۷۷ مورد بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت در استان همدان صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

محمد مددی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نازل‎های موجود در جایگاه‌های سوخت در استان همدان، هر ساله به منظور صحت عملکرد مورد بازرسی قرار می‎گیرد که سال گذشته نیز با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی فنی و آزمون این نازل‎ها در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تأمین سلامت مردم انجام می‌شود، افزود: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد همدان مورد بررسی قرار می‎گیرد.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان کرد: بعد از انجام بازرسی، در صورتی که صحت عملکرد نازل مشخص شود، در پنج نقطه از نازل مورد نظر کار پلمب و نصب برچسب انجام آزمون دوره‌ای انجام می‎گیرد تا برای افراد نیز قابل مشاهده باشد.

مددی اضافه کرد: در صورتی که عدم صحت عملکرد نازل سوخت نیز مشخص شود تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت آن ممانعت خواهد شد البته در صورت وجود نقص همان لحظه در محل رفع می شود.

وی ضمن اینکه از رانندگان خواست در حین سوختگیری به برچسب استاندارد روی نازل سوخت توجه داشته باشند، یادآور شد: شهروندان اعتراضات و شکایات احتمالی خود را در این خصوص به اداره کل استاندارد همدان از طریق شماره ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

نظر شما