شناسهٔ خبر: 66347143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلفان برپا شد

خرم آباد - ایرنا - نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه در فرهادآباد بخش میربگ از توابع شهرستان دلفان برپا شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این نمایشگاه در ۳۰ غرفه برپا و توانمندی اقتصادی شهرستان دلفان در بخش های مختلف به تماشا گذاشته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که توسط مقام معظم رهبری بیان شد و تقویت اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی سپاه دلفان و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برپاشده است.

سردار نعمت الله باقری افزود: باید تمام توان خود را برای تحقق شعار سال بکار گیریم ، برگزاری این نمایشگاه می تواند کمک خوبی در راستای اشتغال ، تولید و توانمندی در شهرستان دلفان که ضریب محرومیت آن نسبت به سایر شهرستان های استان بیشتر است ، داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز گفت: با توجه به توانمندی های دلفان در حوزه اقتصادی در نظر داریم یک نمایشگاه دائمی را در این شهرستان برپا کنیم .

سرهنگ احسان جهانبخش یکی از مشکلات تولیدکنندگان محصولات مختلف در دلفان را بازار فروش دانست و افزود: برپایی نمایشگاه دائمی می تواند مشکل فروش محصولات را در این شهرستان حل و تولیدکنندگان بدون واسطه محصولات خود را عرضه کنند.

نظر شما