شناسهٔ خبر: 39153133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

روحانی: همه‌ی دستگاه‌ها ، ایام نوروز را درخدمت و برای حفظ سلامت مردم سپری کردند

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در یادداشتی در اینستاگرام عمده برنامه‌ کاری دولت در دو هفته نخست سال جدید را تشریح کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ایام نوروز را با انجام وظیفه و تلاش برای حفظ سلامت مردم سپری کردند.

صاحب‌خبر -

رئیس جمهوری پنجشنبه شب در این یادداشت خود افزود: نوروز امسال با روزهای دشوار مقابله با کرونا، همزمان شد.

وی افزود: نظام سلامت، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، ایام نوروز را با انجام وظیفه و تلاش برای حفظ سلامت مردم، سپری کردند. جلسات ستاد ملی مدیریت کرونا، هیأت دولت و همچنین ستاد اقتصادی، بی‌وقفه برگزار شد تا تصمیم‌سازی و پشتیبانی لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صورت پذیرد.

رئیس جمهوری گفت: ویدئوکنفرانس‌های مختلف با مسئولان استانی، بیمارستان‌ها و پزشکان نیز موجب شد تا برآوردی دقیق‌تری از وضعیت و نیازهای آنها بدست آید.

وی تصریح کرد:‌ این جلسات و برنامه‌های مرتبط با کرونا، عمده برنامه‌ کاری رییس‌جمهوری در دو هفته نخست سال ۱۳۹۹ و از دقایقی پس از تحویل سال نو بود که شرح مختصر آنها اعلام شد.

View this post on Instagram

‌ #نوروز امسال با روزهای دشوار مقابله با #کرونا، همزمان شد. نظام سلامت، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، ایام نوروز را با انجام وظیفه و تلاش برای حفظ سلامت مردم، سپری کردند. جلسات ستاد ملی مدیریت کرونا، هیأت دولت و همچنین ستاد اقتصادی، بی‌وقفه برگزار شد تا تصمیم‌سازی و پشتیبانی لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صورت پذیرد. ویدئوکنفرانس‌های مختلف با مسئولان استانی، بیمارستان‌ها و پزشکان نیز موجب شد تا برآوردی دقیق‌تری از وضعیت و نیازهای آنها بدست آید. ‌ این جلسات و برنامه‌های مرتبط با کرونا، عمده برنامه‌ کاری رییس‌جمهور در دو هفته نخست سال ۱۳۹۹ و از دقایقی پس از تحویل سال نو بود که شرح مختصر آنها در تصاویر این پست آمده است. ‌

A post shared by Hassan Rouhani • حسن روحانی (@hrouhani) on Apr 2, 2020 at 9:30am PDT

نظر شما