شناسهٔ خبر: 39146049 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تداوم کلاس‌های غیرحضوری دانشگاه تربیت مدرس در نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس طی اطلاعیه ای از تداوم کلاس‌های غیرحضوری نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸طبق تقویم آموزشی از ۱۶ فروردین ماه جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، پیرو ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هماهنگی با ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه تمامی کلاس‌های دروس نظری نیمسال دوم تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ طبق تقویم آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بنابراین لازم است تمامی دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه با مطالعه دقیق راهنمای تصویری سامانه یادگیری الکترونیکی دروس، طبق برنامه زمان‌بندی شده کلاس‌های هفتگی خود، در برگزاری کلاسهای غیر حضوری مشارکت نموده و نسبت به انجام فعالیت‌های آموزشی موجود و تکمیل و بارگذاری دروس و انجام تکالیف محوله طبق تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی جاری دانشگاه اقدام کنند.

اطلاعیه معاونت آموزشی می افزاید: با توجه به تداوم شرایط بحرانی و امکان شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور، انتظار می‌رود کلیه دانشجویان و اساتید حتی الامکان از مراجعه حضوری به دانشکده و دانشگاه اجتناب نمایند و امور درسی و آموزشی خود را با هماهنگی مدرسین، مدیران گروه‌ها و معاونین آموزشی دانشکده‌ها و همچنین حضور پایدار در فضای مجازی اختصاص یافته برای ارائه غیرحضوری دروس، پیگیری کنند.

نظر شما