شناسهٔ خبر: 39108611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکنون بیش از ۷۹۰ هزار قمی غربالگری شدند

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: استان قم ۱ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۷۸۶ نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۷۹۰ هزار و ۲۹۱ نفر غربالگری شدند که تا پایان امشب بیش از ۸۰۰ هزار قمی غربالگری می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود عزیزی فر در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: 448 هزار و 289 نفر از استان قم در سامانه سلامت ثبت نام کردند.

وی افزود: تاکنون یک سوم قمی ها در سامانه ثبت نام سلامت کردند و بیش از 1 میلیون نفر از استان اصفهان نیز در این سامانه  ثبت نام کردند.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم بیان کرد: تعداد افرادی که در قم نیازمند پیگیری درمان بودند میانگین پایینی داشت که این موضوع نشان دهنده سلامت بالا در این استان است.

عزیزی فر خاطرنشان کرد: مراقبین سلامت با 57/37 درصد از مردم قم تماس گرفتند و غربالگری شدند و از احوال آنها با خبر شدیم، استان قم 1 میلیون و 332 هزار و 786 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 790 هزار و 291 نفر غربالگری شدند که تا پایان امشب بیش از 800 هزار قمی غربالگری می شوند.

انتهای پیام/452/ ع

نظر شما