شناسهٔ خبر: 39105821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی به عنوان فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار و طی حکمی، امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی به فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز منصوب شد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت‌های امیر سرتیپ دوم سید جاوید هاشمی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری گفت: امیر هاشمی یک فرد کاملا فرمانده محور و تابع سیاست‌های اعلامی از ستاد بود و به همین دلیل در دوران تصدی فرماندهی وی کار‌ها به صورت روان و بدون هیچ گونه چالشی انجام می‌گرفت.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه امیر رسولی فرد با تجربه است و باید این تجریبات را در راستای پیشبرد اهداف نیروی هوایی به کار بگیرد؛ افزود: علاوه بر حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و توسعه توانمندی‌های دفاعی به عنوان ماموریت اصلی پایگاه، باید در راستای تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری به ویژه نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید با استفاده از توانمندی‌های بالای صنعتی منطقه، شاهد اقدامات قابل توجه از طرف پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز باشیم.

او درادامه با قدردانی از زحمات فرمانده سابق این یگان، فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را به امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی تبریک گفته و برای این دو فرمانده آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ک

نظر شما