شناسهٔ خبر: 39095637 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان:

۴۰نفرپرستاربرای درمان بیماران کرونایی استان سمنان ساماندهی شدند

اکرم به اعزام دو گروه پرستار از بیمارستان شفاءسمنان به بیمارستان کوثر برای درمان کرونا گفت: در این راستا ۴۰ نفره ساماندهی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «مجتبی اکرم» درجمع خبرنگاران گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی سمنان نیز تمامی امکانات درمانی و پزشکی و همچنین نیروی انسانی خود را برای مقابله با این بیماری بسیج کرده است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان  از انتخاب شدن بیمارستان کوثر سمنان به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونایی خبردادوگفت: تاکنون دو گروه از پرستاران بیمارستان شفاء برای تکمیل کادر درمان به این بیمارستان اعزام شدند.

 

اکرم بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزهای صورت گرفته چهار گروه از همکاران بیمارستان شفاء به صورت تیم‌های ۲۰ نفره شامل پرستاران و همچنین پرسنل اتاق عمل سازماندهی شدند اضافه کرد: این افراد در سه نوبت‌کاری برای رسیدگی و مداوای بیماران بستری در بخش کرونا بیمارستان کوثر مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان سمنان تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی به خصوص بیمارستان شفاء به صورت کاملاً آماده‌باش است ادامه داد: اقدامات خوبی نیز در زمینه‌های تشخیصی و درمانی و همچنین هدایت مناسب بیماران در این مراکز انجام می‌شود.

 

اکرم با اشاره به خدمات ویژه سازمان تأمین اجتماعی برای کاهش تردد بیمه‌شدگان به مراکز تابعه سازمان، تصریح کرد: تجویز دوماهه دارو برای بیماران مزمن و همچنین معتبر بودن دوماهه دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن‌ماه ۹۸ از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان اظهارامیدواری کرد: با تلاش ارزشمند کادر درمان و همراهی مردم هرچه سریع‌تر این بحران به وجود آمده رفع شود که قطعاً ماندن در خانه بهترین کار و کمک به پرسنل بهداشت و درمان خواهد بود.

پایان پیام/ 276

نظر شما