شناسهٔ خبر: 39069513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سهمیه جدید نفت سفید در شمال آذربایجان‌غربی اعلام شد

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: سهمیه جدید نفت سفید برای استفاده افزون بر ۱۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی این منطقه در کارت بانکی سرپرست خانوارها قابل دریافت است.

صاحب‌خبر -

احمد مجرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا برای هر خانوار ۴۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده و هزینه آن در کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شده‌است.

وی با تاکید بر اینکه این سهمیه تا ۲۵ خرداد امسال اعتبار دارد، اضافه کرد: این سهمیه ویژه فصل بهار خانواده هایی است که از نفت سفید برای گرمایش منزل یا گرمایش آب استفاده می کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: میزان ذخیره‌سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

مجرد ادامه داد: طی سال گذشته ۲۲۵ میلیون لیتر نفت سفید بین خانوارهای شهری و روستایی شمال استان توزیع شد.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور و ۲ گانه آذربایجان‌غربی است؛ این منطقه شامل شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

در این منطقه نفتی سه انبار نفت، ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۵۴ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

نظر شما