شناسهٔ خبر: 39010626 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توزیع مواد ضدعفونی در نانوایی های شاهرود/ برخورد با صنوف متخلف

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود از توزیع مواد ضدعفونی کننده دست در نانوایی ها و صنوف پرتردد مردم خیر داد و افزود: با صنوفی که قانون بستن صنف خود را رعایت نکنند برخورد می شود.

صاحب‌خبر -
سیدمهدی میرحسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی کننده در واحد‌های صنفی از جمله نانوایی‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای کلیه نانوایی‌ها و صنوفی که مورد تردد و مراجعه کردم هستند مواد ضدعفونی کننده دست در نظر گرفته و توزیع شده تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه با همکاری ستاد پیشگیری اتاق اصناف شاهرود با واحد‌های صنفی غیر ضروری که مصوبه ستاد را در بستن صنوف خود تا ۱۵ فروردین رعایت نکنند برخورد می‌شود گفت: این صنوف پلمب شده و بنری نیز نصب می‌شود که مردم بدانند که این صنف برای سلامت مردم ارزش قائل نبوده است.
رئیس حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود با تشکر از همه واحد‌های صنفی که با اتاق اصناف و سایر ارکان‌ها برای حفظ سلامتی مردم همکاری و همراهی دارند بر نظارت بر واحد‌های صنفی در راستای مقابله با کرونا با همکاری بسیج اصناف تاکید کرد و افزود: بسیج اصناف و پایگاه‌ها و بسیجیان تمام تلاش خود را در جهت مقابله با کرونا انجام داده و در کنار مردم و مسئولین حضور دارند.

نظر شما