شناسهٔ خبر: 38535149 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران :

ظرفیت کارخانجات تولید محصولات شوینده تهران افزایش یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم و مراکز درمانی، ظرفیت تمامی کارخانجات تولید کننده محصولات شوینده و ضدعفونی کننده استان تهران افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا، صابر پرنیان در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: بر اساس ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بالا بردن ظرفیت واحدهای تولیدی در تأمین کالاهای مورد نیاز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طی بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان تهران تمامی موانع این امر در محل شناسایی شد و نسبت به رفع آن اقدام گردیده است.

وی افزود: در این بازدیدها، ضمن صدور مجوز موقت افزایش فعالیت و تغییر تولید، زمینه مناسب برای تأمین مواد اولیه تولید محصولات شوینده، بهداشتی، ژل‌های ضدعفونی و ماسک فراهم شده است.

وی تأکید کرد: همانطور که در اوج تحریم‌ها، مردم با خرید کالای ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کردند، امروز تولید کنندگان در کنار مردم بوده و با افزایش ظرفیت تولید خود، هر آنچه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد نیاز مردم و مراکز بهداشتی است را تولید می‌کنند.

پرنیان افزود: بر اساس سیاست‌گذاری ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی لوازم مورد نیاز تحت نظارت وزارت بهداشت توزیع می‌شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت با اجرای طرح‌های تشدید نظارت با همکاری اداره تعزیرات، با هر گونه سوداگری و سودجویی افراد برخورد خواهد شد.

وی گفت: با راه‌اندازی خط جدید تولید ماسک در شهرک صنعتی سالاریه ورامین، از هفته آینده این محصول به اندازه کافی تولید و به مراکز بهداشتی تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تأکید کرد: از هفته آینده فضای بسیار خوبی در تأمین مایحتاج مردم استان تهران ایجاد شده است و نگرانی مردم از بابت در اختیار داشتن لوازم بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برطرف خواهد شد.

نظر شما