شناسهٔ خبر: 38518893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

8 مبتلا به کرونا و دو فوتی در خوزستان/ راه‌اندازی خط تولید ژل ضدعفونی در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون 8 نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شده‌اند که دو نفر از آنها فوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش افراد مبتلا به کرونا در خوزستان اظهار کرد: در جدیدترین آمار، تعداد مبتلایان به کروناویروس در خوزستان 8 نفر بوده است.

وی افزود: 2 نفر از مبتلایان به کرونا، اهوازی و 6 نفر دیگر از شهرهای آبادان، شوشتر، دزفول، هندیجان و اندیمشک بوده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشریح علت ابتلای این افراد به کروناویروس گفت: دو نفر از این افراد سفری به قم داشته‌اند که در آنجا مبتلا به کروناویروس شده‌اند؛ یکی از فوتی‌ها هم یک چوپان اندیمشکی بود.

وی عنوان کرد: تا این لحظه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان 8 نفر و تعداد فوتی‌ها دو نفر است.

ابول نژادیان با بیان اینکه شهروندان تا اطلاع ثانوی از حضور در مراسم عروسی و عزا، اجتماعات مذهبی و غیرمذهبی و بازار خودداری کنند، بیان کرد: علاوه بر این، شست‌ و شوی مرتب دست‌ها باید انجام شود تا از ابتلا به کروناویروس جلوگیری شود.

وی با اشاره به احتکار ماسک و ژل در دو شهر خوزستان اظهار کرد: دو خط تولید غیرفعال ژل ضدعفونی در خوزستان وجود داشت که مشکل مجوز آنها حل شد و به زودی کمبودها رفع می‌شود، اما در حوزه ماسک تولیدی فعال نداریم و باید نیاز استان را از دیگر استان‌ها تأمین کنیم که به زودی حل می‌شود.

انتهای پیام/ح

 

نظر شما