شناسهٔ خبر: 38515012 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انجام عملیات راهداری زمستانی در 670 کیلومتر از راههای سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۶۷۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان سمنان طی روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم‌زمان با افزایش بارش نزولات جوی در روز گذشته، عملیات راهداری زمستانی شامل برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی مسیرها در 670 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

وی گفت: به‌منظور انجام عملیات راهداری هماهنگی‌های لازم با پلیس راه و نهادهای امدادی انجام‌شده بود تا در صورت بروز مشکلات در جاده‌ها به‌صورت مقطعی مسدود و پس از اتمام عملیات دوباره بازگشایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌طور هماهنگ در طی این مدت در تمامی محورهای برف‌گیر سیل‌خیز حضور داشته تا هر یک وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند، افزود: 610 تن شن و نمک در طی عملیات راهداری در روز گذشته مورد استفاده قرار گرفت.

منصورکیایی گفت: 40 دستگاه ماشین‌آلات و بیش از 60 نفر از پرسنل خدوم راهداری در روز گذشته در محوهای مواصلاتی استان مشغول انجام مأموریت‌های محوله بوده‌اند.

انتهای پیام/74001/م/

نظر شما