شناسهٔ خبر: 38502096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انسداد جاده کرج ـ چالوس؛

بارش برف و باران در محور‌هاي 20 استان

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از هموطنان درخواست کرد از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سرهنگ "نادر رحمانی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های ارتباطی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 20 استان درگیر برف و باران هستند.
وی به ادامه‌دار بودن بارش‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در هراز، چالوس، فیروزکوه و ساری ـ کیاسر در مازندران بارش برف جریان دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در محور‌های قزوین ـ رشت، گردنه کوهین، قزوین ـ همدان گردنه آوج، قزوین ـ ساوه گردنه هجیب، بجنورد ـ اسفراین گردنه اسدلی، بیجار ـ دیوان‌دره، سقز ـ دیوان‌دره و بانه ـ سقز برف می‌بارد.
سرهنگ رحمانی به بازگشایی محور هراز اشاره و اعلام کرد: محور کرج ـ چالوس به علت احتمال ریزش کوه همچنان مسدود است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد در محور‌های زنجان ـ تهم، زنجان ـ طارم و زنجان ـ دندی در استان زنجان را با زنجیر چرخ امکانپذیر دانست.
وی درباره آخرین وضعیت محور‌های استان‌های سیل‌زده به خصوص در استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان گفت: محور‌های پلدختر ـ کوهدشت و خرم‌آباد ـ پلدختر، ایلام به مهران، سرابله ـ ایلام، حمیل ـ سرابله و باند شمالی زنجان ـ قزوین مسدود است.
سرهنگ رحمانی با اشاره به حجم بارش‌ها و ادامه‌دار بودن آن در استان‌های تهران، البرز، خوزستان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و ... از هموطنان درخواست کرد: از سفر‌های غیرضرور به شدت پرهیز کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محور‌های استان‌های تهران، البرز، ایلام، خراسان‌شمالی، فارس، سمنان، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان بارش باران جریان دارد.

نظر شما