شناسهٔ خبر: 38483929 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مقام صهیونیست: به ازای شلیک هر راکت باید 50 فلسطینی را کشت!

رهبر یک حزب راستگرا در فلسطین‌اشغالی خواستار دادن آزادی کامل به ارتش رژیم صهیونیستی شد تا در مقابل هر راکت شلیک شده از طرف گروه‌های مقاومت، 50 فلسطینی را بکشند!

صاحب‌خبر -

رژیم صهیونیستی شقاوت و بی‌رحمی را به حد اعلا رسانده و به وحشیانه‌ترین روش‌ها در حال تداوم   جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین است. هنوز اعتراض‌ها به جنایت این رژیم در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و جا‌به‌جا کردن پیکر این شهید با تیغه لودر تمام نشده که خبر می‌رسد، یکی از مقامات این رژیم گفته، باید به ازای هر راکتی که به سمت سرزمین‌های‌اشغالی شلیک می‌شود، 50 فلسطینی را کشت.
 روز یکشنبه رژیم صهیونیستی یکی از اعضای جهاد اسلامی را به شهادت رساند. در ادامه لودر نظامیان صهیونیستی پیکیر این شهید را برداشته و مانع از آن شد که مردم فلسطین پیکر این شهید را تشییع کنند. اما این تنها یک نمونه از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی است. روز یکشنبه این رژیم با حملات جنگنده‌های خود به نوار غزه و جنوب دمشق دو تن دیگر از اعضای جهاد اسلامی را به شهادت رساند. جنبش جهاد اسلامی نیز پس از مشاهده هتک حرمت به پیکر شهید خود، شهرک‌های صهیونیستی را موشک باران کرد. اکنون یکی از تندروهای این رژیم خواستار کشتار بیشتر شده است.
«ایتمار بن غفیر» رهبر حزب افراطی و راستگرای «عوتسماه یهودیت» خواستار باز گذاشتن دست ارتش این رژیم برای کشتار بیشتر فلسطینی‌ها شد. بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی گفت: «دولت باید به ارتش آزادی کامل بدهد تا در مقابل هر راکتی که به سمت شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک می‌شود، 50 فلسطینی کشته شود...اسرائیلی‌ها در شهرک‌های مجاور غزه در ترس زندگی می‌کنند و دولت آنها را نمی‌بیند...آنها اسرائیلی‌های درجه دوم هستند که زندگی خود را پس از یک شوک، دوباره احیا می‌کنند.»
تاکید جهاد اسلامی بر ادامه مقاومت
خبر دیگر اینکه جنبش جهاد اسلامی اعلام کرده که تا اخراج متجاوزان از خاک فلسطین، از پا نخواهیم نشست. «اسماعیل السنداوی»نماینده جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سوریه تأکید کرد رژیم صهیونیستی با حملات خود قصد دارد به سوریه فشار وارد کند تا جنبش جهاد و سایر جنبش‌های مقاومت را از خاک خود اخراج کند. این رهبر جهاد تأکید کرد که این جنبش، تمامی طرح‌هایی را که برای نابودی مسئله فلسطین است، و در رأس آن طرح صلح تحمیلی موسوم به «معامله قرن» را رد می‌کند. هیئت جبهه مردمی فلسطین نیز با «حسن حب الله» مسئول روابط فلسطینی در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد و در این دیدار تأکید شد، مقاومت تنها راه برای آزادی سرزمین و ایجاد دولت فلسطینی با مرکزیت قدس است. از سوی دیگر، شبکه خبری المیادین از تصمیم رژیم‌اشغالگر و متجاوز صهیونیستی برای بستن تمامی گذرگاه‌های زمینی نوار غزه فلسطین خبر داد. این رژیم همچنین حریم دریایی اطراف سواحل نوار غزه را نیز مسدود
می‌کند.
گفت‌وگوی حماس و جهاد اسلامی
از سوی دیگر، جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده، «زیاد النَخاله» دبیرکل این جنبش تماسی تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی حماس برقرار کرده تا با وی درباره تحولات فلسطین به صورت کلی به ویژه وضعیت نوار غزه پس از حمله اخیر بحث و تبادل‌نظر کند. دو طرف در این تماس بر «موضع ثابت برای مقابله با تجاوزهای اسرائیل» و طرح‌هایی که هدف آن نابودی مسئله فلسطین است، تأکید کردند. در ادامه این گزارش آمده، هنیه و النخاله درخصوص تماس‌ها برای آتش‌بس نیز گفت‌وگو و تأکید کردند، رژیم‌اشغالگر صهیونیستی باید تمام‌اشکال تجاوز علیه نوار غزه را متوقف کند.

نظر شما