شناسهٔ خبر: 38459100 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در جهت اطلاع رسانی شهروندان؛

بنر و پوستر پیشگیری در سطح شهر نصب شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از نصب بنر و پوستر در سطح شهر جهت اطلاع رسانی به شهروندان برای پیشگیری ازابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حشمت‌الله صیدی ،شهردار سنندج عصر امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شهرداری را به عنوان نهادی مردمی معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا موجی از نگرانی در کشور به دنبال داشته است، در این زمینه تمام سازمانها و مناطق مرتبط آمادگی لازم جهت اجرایی کردن طرح وبرنامه‌های پیشگیرانه را دارند.

او ادامه داد: همچنین اطلاع رسانی در زمینه رعایت موارد پیشگیرانه ازسوی صدا وسیما و رسانه ها می‌تواند در کاهش شیوع این ویروس تاثیر گذار باشد.

شهردار سنندج با بیان اینکه از تمام فضاهای تبلیغاتی سطح شهر  در راستای اطلاع رسانی اقدامات  پیشگیرانه استفاده خواهد شد، گفت: از شب گذشته طرح شستشو و ضد عفونی کردن اتوبوس‌های درون شهری آغاز شده و هر شب این اقدام بصورت مداوم انجام خواهد شد.

او یادآور شد: در راستای حفظ سلامت شهروندان از هیچ هزینه ای دریغ نخواهیم کرد و  با همکاری علوم پزشکی آمادگی لازم برای اطلاع رسانی موارد پیشگیرانه را داریم.

همچنین فرزین رضاعی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان  نیز بر اطلاع رسانی مدوام نکات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس تمام دستگاهها با بسیج امکانات تعامل وهمکاری لازم را با هم  داشته باشند.

او بیان کرد: موارد پیشگیرانه تهیه شده و از طریق صدا وسیما و نصب بنر و پوستر در سطح شهر به شهروندان اطلاع رسانی شده است و  رعایت نکات بهداشتی و همچنین توجه به توصیه‌های پزشکی از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

انتهای پیام /ک

نظر شما