شناسهٔ خبر: 38444826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

سیل در کمین مسافران لرستان و چهارمحال بختیاری

تهران- ایرنا- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی از خطر کمین سیل برای مسافران خبر داد و از مردم خواست به علت احتمال وقوع طغیان رودخانه، سیلاب و آبگرفتگی محورهای مواصلاتی استان های لرستان و چهارمحال بختیاری از ساعات آینده در صورت غیر ضروری بودن سفر خود به این دو استان عزیمت نکنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نادر رحمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از دو استان یادشده، لرستان از وضعیت بدتری برخوردار خواهد بود، افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده هواشناسی، بارش ها از ساعاتی دیگر آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، از عصر امروز همچنین بارش باران در استان های ایلام، کرمانشاه، همدان، مرکزی و شمال استان خوزستان آغاز خواهد شد که این روند در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس انتظار داریم از عصر امروز دوشنبه محورهای مواصلاتی در نیمه شمالی و مرکزی کشور به ویژه مناطق غربی دچار بارش باران شوند.

 سرهنگ رحمانی گفت: پیش بینی های سازمان هواشناسی حکایت از حجم زیاد بارش ها  دارد و طغیان برخی رودخانه ها دور از انتظار نیست؛ همچنین براساس گزارش های دریافتی هم اکنون مسیر جاده های تبریزبه زنجان، زنجان به میانه و ارتفاعات فیروزکوه دارای مه گرفتگی و مسیر آزاد راه کرج به تهران  و جاده مخصوص کرج به تهران دارای ترافیک نیمه سنگین است.

نظر شما