شناسهٔ خبر: 38383819 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار حکومت سعودی درباره انتشار خبرهای عملیات «توازن بازدارندگی۳» یمنی‌ها

فعالان مخالف رژیم سعودی از تلاش‌های گسترده این رژیم برای جلوگیری از فیلم‌ها و تصاویر مربوط به عملیات موفق ارتش و کمیته‌های مردمی علیه تاسیسات راهبردی عربستان خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فعالان سعودی در فضای مجازی فاش کردند دستگاه‌های امنیتی سعودی شهروندان عربستانی را مجبور کرده‌اند تصاویر و ویدئوهای مربوط به لحظه اصابت موشک‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تاسیسات راهبردی این کشور به ویژه در بندر ینبع را حذف کنند.

فعالان سعودی از وقوع انفجارهای شدید در ینبع خبر دادند، تاسیسات پالایشی، تاسیسات گازطبیعی و بندرگاه ینبع که روزانه سه میلیون بشکه نفت از آن صادر می‌شود، در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هدف قرار گرفته است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه جزئیات عملیات جدید ارتش و کمیته‌های مردمی در عمق خاک عربستان را اعلام کرد.در بیانیه این سخنگو آمده است عملیات توازن بازدارندگی3، شرکت آرامکو و اهداف حساس دیگر در شهر ینبع عربستان هدف قرار گرفت و اهداف با دقت بالایی به لطف خدا محقق شد.

بیانیه سخنگوی نیروهای مسلح دولت یمن آورده است : این عملیات با به‌کارگیری 12  فروند پهپاد از نوع صماد 3  ، 2 فروند موشک اسکاد از نوع قدس و یک فروند موشک بالستیک دور برد از نوع ذوالفقار صورت گرفت و طی آن شرکت آرامکو و اهداف حساس دیگری در منطقه ینبع به شکل دقیقی مورد هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما