شناسهٔ خبر: 38387473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یمن|پیام هدف قرار گرفتن عمق خاک عربستان از نگاه عضو انصارالله

رئیس هیئت ملی و از اعضای مطرح جنبش انصارالله یمن تاکید کرد هدف قرار گرفتن عمق خاک متجاوزان سعودی واکنش طبیعی به ادامه تجاوزات آنها و محاصره ملت یمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام در توئیتی نوشت عملیات هدف قرار گرفتن عمق خاک متجاوزان سعودی و موشک‌باران شرکت آرامکو در ینبع در چارچوب پاسخ طبیعی و مشروع به ادامه تجاوزات و محاصره و ارتکاب جنایات از سوی متجاوزان است که آخرین آن جنایت آنها در المصلوب در استان الجوف بود.

وی تصریح کرد ملت یمن هرگز از حق واکنش خود دست برنخواهد داشت و هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد که خون آنها را بر زمین بریزد بدون اینکه بهایش را پرداخت کند.

خبر دیگر اینکه جنگنده‌های سعودی، 9 بار بخش الغیل در استان الجوف را بمباران کردند. همچنین یک شهروند یمنی در حمله توپخانه ای متجازوان و مزدوران به بخش الدریهمی استان الحدیده زخمی شد.

سخنگوی دولت یمن هم گفت در صورتی که نظام سعودی از تجاوزات خود دست برندارد و به محاصره ملت یمن پایان ندهد، مواضع  استراتژیک و حیاتی عربستان هرگز در امان نخواهد ماند.

وی افزود ملت یمن هرگز در برابر جنایات ائتلاف متجاوزان دست بسته نخواهد بود. این سخنگو خاطر نشان کرد عملیات منحصر به فرد اخیر نتیجه ادامه تجاوزات دشمن و هدف قرار گرفتن کودکان و زنان در  استان‌های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما