شناسهٔ خبر: 38378947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کدخدایی خبر داد:

گزارش کمبود تعرفه در برخی از شعب اخذ رای/ مردم پاسخ آمریکا را به خوبی می دهند

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه روند انتخابات روند مطلوبی است، گفت: تا این لحظه مشارکت گسترده بوده و در برخی از شعب اخذ رای گزارش هایی از کمبود تعرفه وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عباسعلی کدخدایی در بازدید ار ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: ستاد نظارت همکاران ما مشغول هستند و اخبار را لحظه به لحظه رصد می کنند و همکاری خوبی با دوستان مان با وزارت کشور داریم و همچنین هماهنگی خوبی در رابطه با انتخابات برقرار شده است.

 

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه گزارش ها و شکایاتی که به دست ما می رسد را بررسی و در جایی که لازم است پیگیری می کنیم تا دستورات لازم صادر شود، گفت: خوشبختانه روند انتخابات تا این لحظه بسیار خوب بوده است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

 

کدخدایی افزود: همه دوستان و عوامل از جمله در وزارت کشور، هیئت های اجرایی، نیروی انتظامی و سایر عوامل به خوبی مدیریت می کنند و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

 

وی گفت: روند انتخابات روال مطلوبی را طی کرده است، مشارکت تا به این لحظه گسترده بوده و حتی در برخی از حوزه ها گزارش هایی آمده بود که احتمالا کمبود تعرفه وجود داشته باشد اما با دوستان وزارت کشور هماهنگ شده و این مشکل برطرف می شود.

 

وی تصریح کرد: به تمام کسانی که تا این لحظه رای نداده اند، توصیه می کنم حتما برای تعیین سرنوشت شان و برای مشارکت در جشن ملی و نشان دادن اقتدار ملی ایرانیان در انتخابات شرکت کنند و رای دهند.

 

وی در مورد تحریم اعضای خبرگان رهبری گفت: به هر حال آمریکا خوی درندگی و استکباری خودش را دارد و در طول 41 سال گذشته از هر حربه ای علیه منافع و مردم جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

 

وی گفت: این تحریم ها مانند 41 سال گذشته انجام شده، مانند ترور ناجوانمردانه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی. من فکر می کنم مردم خوب ما پاسخ محکمی را به آمریکا می دهند./

پایان پیام/ 34

نظر شما