شناسهٔ خبر: 38382022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

گزارشی از مشارکت مردم در انتخابات 98

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشارکت تا به این لحظه گسترده بوده و حتی در برخی از حوزه‌های رای‌گیری گزارش‌هایی آمده که احتمالا کمبود تعرفه وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: در ستاد مرکزی نظارت، دوستان و همکاران ما مشغول هستند و اخبار را لحظه به لحظه رصد می‌کنند و همکاری خوبی با دوستانمان در وزارت کشور داریم و هماهنگی خوبی در رابطه با انتخابات بر قرار شده است.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها و شکایاتی را که به دست ما می‌رسد بررسی می‌شود و در جایی که لازم است پیگیری می‌کنند تا دستورات لازم صادر شود، گفت: خوشبختانه روند انتخابات تا این لحظه بسیار خوب بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: همه دوستان و عوامل از جمله عوامل وزارت کشور، هیئت‌های اجرایی و همچنین نیروی انتظامی و سایر عوامل به خوبی مدیریت می‌کنند و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

کدخدایی با بیان اینکه روند انتخابات روال مطلوب را طی کرده است، خاطرنشان کرد: مشارکت تا به این لحظه گسترده بوده و حتی در برخی از حوزه‌های رأی گیری گزارش‌هایی آمده که احتمالاً کمبود تعرفه وجود داشته باشد، اما با دوستان وزارت کشور هماهنگ شدیم و این مشکل نیز برطرف شد.

وی خطاب به کسانی که تا به این لحظه رأی نداده‌اند بیان کرد: اگر کسانی هستند که تاکنون رأی نداده اند حتماً برای تعیین سرنوشتشان و برای مشارکت در جشن ملی و نشان دادن اقتدار ملی ایرانیان در انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

کدخدایی در پاسخ به سوالی در رابطه با تحریم اعضای شورای نگهبان بیان کرد: آمریکا خوی درندگی و استکباری دارد و در طول ۴۱ سال گذشته از هر حربه‌ای علیه منافع و مردم در جمهوری اسلامی استفاده کرده است، این تحریم‌ها را هم همانند ۴۱ سال گذشته انجام داده که مثل ترور ناجوانمردانه شهید سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است. ملت ایران پاسخ محکمی به آمریکا خواهد داد.

 

نظر شما