شناسهٔ خبر: 38376810 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور اهالی خلخال در رای گیری علی رغم برف سنگین

علیرغم بارش برف سنگین  در خلخال انتخابات این شهرستان  به شکل مطلوبی در حال برگزاری است و شور و شوق انتخابات مجلس یازدهم قابل لمس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای اردبیل طی هفته‌های اخیر سامانه بارشی وارد استان اردبیل شد که برف بی سابقه‌ای را در شهرستان خلخال به دنبال داشت در برخی مناطق ارتفاع برف به دو متر رسید و شهروندان پشت درهای بسته خانه‌ها گرفتار شده بودند.

بارش برف به حدی بود که تمامی نهادهای امدادی پای کار آمدند تا اقلام مورد نیاز مردم را توزیع کنند. چند روز طول کشید تا وضعیت زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.

حضور پر شور اهالی خلخال در رای گیری علی رغم برف سنگینفریدون بابایی فرماندار خلخال با اشاره به وجود 150 صندوق رای گیری گفت: بیش از 3  هزار نفر عوامل اجرایی دربرگزاری انتخابات شهرستان خلخال مشارکت می کنند.

استاندار اردبیل با حضور در شهرستان خلخال و بازدید از شعب اخذ رأی گفت: امروز شاهد حضور گسترده مردم خلخال و کوثر در پای صندوق‌های رأی هستیم.

اکبر بهنام جو گفت: هرچند طی روزهای گذشته بارش سنگین برف را شاهد بودیم اما راه های مواصلاتی بازگشایی شده و اخذ رأی بدون مشکل انجام می‌شود.

وی با تقدیر از اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان و امنیتی در خلخال اظهار کرد: مجموع اقدامات موجب برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان شده است.

رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با تاکید به اینکه طی تلاش‌های صورت گرفته راه ارتباطی تمامی روستاها بازگشایی شده و ساکنان روستاها به راحتی به صندوق‌های رأی دسترسی دارند، گفت: امید می‌رود در چنین روزی که روز اقتدار ما است، مشارکتی به یادماندنی در تاریخ این استان ثبت شود.

نظر شما