شناسهٔ خبر: 38338524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد

افتتاح دبیرخانه دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های نفت و پتروشیمی در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ایجاد زمینه های ورود نمایندگان کشور های خارجی وعقد قراردادهای بین المللی برای فروش دانش فنی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین درکیش ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم گشایش دبیرخانه دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های نفت و پتروشیمی، ضمن تشکر از مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تمامی دست اندرکاران، مدیران و سازندگان صنعت پتروشیمی برای برپایی نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در این صنعت گفت: ایجاد چنین فضایی برای تجربه اتفاقات خوب بسیار مایه خوشحالی و امیدواری است و به تعبیری تمامی ما باید با تلاش، اعتماد، باور و یاری خداوند متعال، این برنامه ها را با هدف حصول نتیجه دنبال کنیم.
غلامحسین مظفری در ادامه اظهار داشت:همانطور که پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی این رویداد در کیش به سرعت به مرحله عمل رسید، پیرو تفاهم نامه 5 گانه امضا شده در حاشیه نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی برای حمایت از این صنعت، باید گارگروهی برای پیگیری موضوعات این تفاهم نامه با سرعت و به صورت جدی تشکیل شود.
وی با اشاره به اینکه در منطقه آزاد کیش اراده جدی برای رسیدن به نتایج مطلوب وجود دارد گفت: همه عزیزان به نوعی درگیر موضوعات تخصصی کاری خود هستند اما با شکل گیری دبیرخانه دائم این رویداد، مسئولیت ها به بهترین شکل و با حساسیت بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تشکیل این دبیرخانه نشانگر آن است که صرفا برگزاری نمایشگاه و همایش ملاک نیست و رسیدن به نتیجه دلخواه، استمرار فعالیت ها و پیگیری قراردادهای امضا شده حائز اهمیت است و از نماینگان معرفی شده انتظار می رود تا با فعالیت های دلسوزانه خود و پایه ریزی و زیرسازی های مناسب، بستر را برای اتفاقات خوب در کشور آماده کنند.

وی تاکید کرد: پس از آغاز به کار دبیرخانه، گزارش فعالیت ها و پیشرفت های این حوزه باید به صورت مستمر باحضور اصحاب رسانه ارائه و اطلاع رسانی شود تا در صورت وجود نواقص، انجام امور لازم در دستور کار قرار گیرد و با تنظیم تقویم زمانی به ارتقا کیفیت برگزاری رویدادهای بعدی  کمک کنیم و الگوی مناسب و موفقی برای کشور باشیم.
غلامحسین مظفری در پایان تاکید کرد:همانطور که در حوزه نفت و گاز 4 شرکت  در جزیر فعال هستند که از برترین های دنیا محسوب می شوند و کشور های اطراف برخلاف میل باطنی از این شرکت ها خدمات دریافت می کنند؛ سازمان منطقه آزاد کیش و جمع همکاران ما نیز با تمام توان در خدمت مجموعه هستند تا با کمک، تلاش، تجربه، دانش و باورو علاقه همه عوامل و فعالان حوزه پتروشیمی، زمینه ورود نمایندگان کشور های خارجی و عقد قراردادهای بین المللی برای فروش دانش فنی فراهم شود.

46

برچسب‌ها:

نظر شما