شناسهٔ خبر: 38336654 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

گشایش دبیرخانه دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های نفت و پتروشیمی در کیش

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ایجاد زمینه های ورود نمایندگان کشور های خارجی وعقد قراردادهای بین المللی برای فروش دانش فنی تاکید کرد.
غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم گشایش دبیرخانه دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های نفت و پتروشیمی، ضمن تشکر از مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تمامی دست اندرکاران، مدیران و سازندگان صنعت پتروشیمی برای برپایی نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در این صنعت گفت: ایجاد چنین فضایی برای تجربه اتفاقات خوب بسیار مایه خوشحالی و امیدواری است و به تعبیری تمامی ما باید با تلاش، اعتماد، باور و یاری خداوند متعال، این برنامه ها را با هدف حصول نتیجه دنبال کنیم.
غلامحسین مظفری در ادامه اظهار داشت:همانطور که پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی این رویداد در کیش به سرعت به مرحله عمل رسید، پیرو تفاهم نامه 5 گانه امضا شده در حاشیه نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی برای حمایت از این صنعت، باید گارگروهی برای پیگیری موضوعات این تفاهم نامه با سرعت و به صورت جدی تشکیل شود.
وی با اشاره به اینکه در منطقه آزاد کیش اراده جدی برای رسیدن به نتایج مطلوب وجود دارد گفت: همه عزیزان به نوعی درگیر موضوعات تخصصی کاری خود هستند اما با شکل گیری دبیرخانه دائم این رویداد، مسئولیت ها به بهترین شکل و با حساسیت بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تشکیل این دبیرخانه نشانگر آن است که صرفا برگزاری نمایشگاه و همایش ملاک نیست و رسیدن به نتیجه دلخواه، استمرار فعالیت ها و پیگیری قراردادهای امضا شده حائز اهمیت است و از نماینگان معرفی شده انتظار می رود تا با فعالیت های دلسوزانه خود و پایه ریزی و زیرسازی های مناسب، بستر را برای اتفاقات خوب در کشور آماده کنند.
وی تاکید کرد: پس از آغاز به کار دبیرخانه، گزارش فعالیت ها و پیشرفت های این حوزه باید به صورت مستمر باحضور اصحاب رسانه ارائه و اطلاع رسانی شود تا در صورت وجود نواقص، انجام امور لازم در دستور کار قرار گیرد و با تنظیم تقویم زمانی به ارتقا کیفیت برگزاری رویدادهای بعدی کمک کنیم و الگوی مناسب و موفقی برای کشور باشیم.
غلامحسین مظفری در پایان تاکید کرد:همانطور که در حوزه نفت و گاز 4 شرکت در جزیر فعال هستند که جزء 4برترین های دنیا محسوب می شوند و کشور های اطراف برخلاف میل باطنی از این شرکت ها خدمات دریافت می کنند؛ سازمان منطقه آزاد کیش و جمع همکاران ما نیز با تمام توان در خدمت مجموعه هستند تا با کمک، تلاش، تجربه، دانش و باورو علاقه همه عوامل و فعالان حوزه پتروشیمی، زمینه ورود نمایندگان کشور های خارجی و عقد قراردادهای بین المللی برای فروش دانش فنی فراهم شود.

نظر شما